سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شروعی بر ادامه زندگیTakvin

آقای عزیز! آیا می دانید که در نکات کوچک روابط زناشویی کدامند و شیوه برخورد با همسر چگونه است؟
شما می توانید با رعایت کردن
نکات کوچک در زندگی معجزه آنان را ببینید. می توانید از همین امروز شروع کنید.

21- دل او را نشکن!
22- مسخره اش نکن

23- حسادت او را با تحقیر افروخته نکن
24- انگشتان ظریف و صدای نازکش می گویند: با من ستیز نکن
25- هروقت به تو شک کرد، با صداقت و مهربانی او را مطمئن کن
26- اگر گفت: تو من رو دوست نداری! بلافاصله به او بگو: به انداز? دنیا دوستت دارم!
27- اگر گفت: من بدبختم که با تو ازدواج کردم! بگو: عوضش من خیلی خوشبختم که با تو ازدواج کردم
!
28- اگر گفت: توی این خونه دلم گرفته! بگو: در اولین فرصت روی دوشم سوارت می کنم و توی آسمونا می گردونمت
!
29-
اگر گفت: تو خیلی بدی! بگو: در عوضش تو خیلی خوبی!
30- اگر ناز کرد، نازش رو به قیمت گران بخر
!
31- اگر گریه کرد، خیلی دستپاچه نشو، فقط نوازشش کن
!
32- اگر گفت: از دست بچه ها خسته ام! بگو: بهت حق میدم
!
33- اگر اخم کرد، به او بگو: اخم نکن، زشت میشی
!
34- اگر با تو قهر کرد، به او بگو: قهرت هم مثل مهرت قشنگه
!
35- اگر از مادر و خواهرت شکایت کرد، فقط شنوند? خوبی باش
!
36- اگر گفت: من خواستگارهای زیادی داشتم! با لبخند به او بگو: پس من خیلی آدم خوش شانسی هستم که تو را به چنگ آورده ام
!
37-
اگر گفت: تو زشتی! بگو: در عوضش تو خوشکلی!
38-
اگر باز هم گفت: تو زشتی! این بار به او بگو: زیبایی مرد در عقل اونه!
39- اگر گفت: طلاق می خوام! حتما به مشاوره مراجعه کن

40- دلارامی که داری دل بر او بند
دگر چشم از همه دنیا فروبند!
اینها 20 نکته کوچک زندگی بودند که آقای عزیز خانه باید رعایت کند تا زندگی اش رویایی شود



  • کلمات کلیدی : 20 نکته کوچک زندگی برای آقای عزیز، نکات کوچک در زندگی، نکات کوچک روابط زناشویی
  • نوشته شده در شنبه 88/6/28ساعت 3:36 عصر توسط تکوین
    نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    4.5 سال بعد!....
    گرفته بی تو دلم از تمام انسانها....
    مسافر ابدی - شعر
    دو تجربه جالب و عجیب پزشکی
    [عناوین آرشیوشده]