سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شروعی بر ادامه زندگیTakvin

How do I set up Site Search for my profile?

چگونه ابزار جستجوی سایت را در پروفایل گوگل آنالیزور خود برقرار کنیم؟ به منظور برقرار کردن ابزار جستجوی سایت در پروفایل خود، شما نیاز به پیکربندی تنظیمات پروفایل خود دارید.
برای این کار باید مراحل زیر را دنبال کنید:

1- به حساب گوگل آنالیزور  خود وارد شوید
2- در قسمت Website Profile ویرایش (Edit) را کلیک کنید
3- در صفحه Profile Information  درقسمت Main Website Profile ویرایش (Edit) را کلیک کنید
4- در صفحه Profile Information در قسمت Site Search کلید رادیویی Do Track Site Search را انتخاب کنید
5- در فیلد فراهم شده پارامتر پرس و جو (Query Parameter) را وارد کنید. لطفا کلمه یا کلماتی را وارد کنید که به عنوان پارامتر پرس و جوی داخلی طراحی شده اند نظیر: term, search, query
بعضی اوقات که کلمه مورد نظر یک حرفی است نظیر s یا q ، در چنین مواردی شما می توانید حداکثر پنج پارامتر را که بوسیله کاما از هم جدا می شوند، وارد کنید
6- انتخاب کنید که آیا شما می خواهید آنالیزور گوگل، پارامتر پرس و جو را از URL شما strip out کند یا خیر.
لطفا توجه کنید که این کار فقط پارامترهایی را که شما آماده کرده اید strip out خواهد کرد نه سایر پارامترها را در آدرس URL یکسان. و این ویژگی کارایی یکسانی مانند استثنا کردن پارامترهای پرس و جو در پروفایل اصلی تان دارد ( اگر شما پارامترهای پرس و جو را از Site Search Profile، strip کنید، شما مجبور نیستید که دوباره آنها را از پروفایل اصلی تان استثنا کنید)
لازم به ذکر است که اگر شما از categories برای جستجوی سایت استفاده نمی کنید، گزینه Save Changes را انتخاب کنید تا کار تمام شود اما اگر از categories مانند توانایی استفاده از منوهای پایین افتادنی drop-down menus برای خالص کردن نتیجه جستجو بهره می برید، شما می توانید categories را در آنالیزور جستجوی خود شامل کنید. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:
7- گزینه yes از کلید رادیویی Do you use categories for site search? را انتخاب کنید
8-  پارامترهای طبقه بندی "Category Parameter" را در فیلد فراهم شده وارد کنید. لطفا فقط حروفی که به عنوان طبقه بندی پرس و جوی داخلی یا internal query category طراحی شده اند نظیر cat, qc و غیره را وارد کنید.
9- اگر شما می خواهید تا پارامترهای طبقه بندی را که فقط شما فراهم کرده اید strip out کنید، اکنون زمان تصمیم است
این کار فقط پارامترهایی را که شما آماده کرده اید stirp out خواهد کرد نه سایر پارامترها در آدرس URL یکسان. و این ویژگی کارایی یکسانی مانند استثنا کردن پارامترهای پرس و جو در پروفایل اصلی تان دارد ( اگر شما پارامترهای پرس و جو را از Site Search Profile، strip کنید، شما مجبور نیستید که دوباره آنها را از پروفایل اصلی تان استثنا کنید)
10- گزینه Save Changes را برای اتمام کار کلیک کنید

منبع: سایت گوگل
مترجم: وبلاگ تکوین



  • کلمات کلیدی : set up Site Search for my profile، گوگل آنالیزور
  • نوشته شده در یکشنبه 88/7/12ساعت 10:52 صبح توسط تکوین
    نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    4.5 سال بعد!....
    گرفته بی تو دلم از تمام انسانها....
    مسافر ابدی - شعر
    دو تجربه جالب و عجیب پزشکی
    [عناوین آرشیوشده]